این دستگاه یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های اداری است که برای تهیه رونوشت مشابه با اصلی بکار می‌رود. تقریبا برای تمام مراحل اداری نیاز به کپی از سند یا شناسنامه و… است. مختل شدن این دستگاه هم برای کارمندان ادارات هم برای مراجعان اداری و نیز دفاتر فنی که از دستگاه کپی استفاده تجاری می‌کنند، می‌تواند باعث خسارت جدی شود.برای آشنایی با خدمات تعمیر دستگاه فتوکپی در محل در اصفهان تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تعمیر دستگاه کپی در محل

اصولا دستگاه‌های کپی از وزن و اندازه بالایی برخوردارند و حمل و نقل آنها به دلیل وزن زیاد کاری مشکل می‌باشد. تهیه دستگاه پشتیبان نیز به دلیل قیمت بالا نیز برای بسیاری از کاربران این دستگاه وجود ندارد. راه حل بهتر برای برگرداندن این دستگاه به چرخه کار، تعمیر دستگاه کپی در محل است که شرکت پانته آ این کار را انجام می‌دهد. این شرکت با داشتن کارشناسان زبده در تعمیرات انواع ماشینهای اداری در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر دستگاه کپی در محل

دستگاه کپی شما شما نیاز به تعمیردارد؟

کافیست این فرم را پر کنید

یا

با ما تماس بگیرید

در چه مواردی دستگاه فتوکپی نیاز به تعمیر دارد؟

  1. روشن نشدن دستگاه فتوکپی
  2. کپی نکردن اسناد
  3. کم رنگ بودن نتیجه کپی
  4. مخدوش بودن اسناد کپیشده
  5. جمع شدن کاغد در دستگاه کپی
  6. کشیده نشدن کاغذ در دستگاه کپی
  7. نمایش کد خطا روی نمایشگر دستتگاه فتوکپی
  8. مشکلات نرم افزاری
  9. عدم اتصال به دستگاه از طریق سیستم های موجود در شبکه داخلی

چه خدماتی هنگام تعمیر دستگاه فتوکپی در محل انجام می‌شود؟

  1. کارشناسی دستگاه و پیدا کردن تمامی عیوب دستگاه
  2. رفع عیوب کلی و جزئی دستگاه
  3. شارژ تونر دستگاه
  4. جنرال سرویس دستگاه
  5. تعویض قطعات دستگاه در صورت معیوب بودن

سرویس جنرال دستگاه کپی

خدمت ویژه ای از شرکت پانته آ

یکی از خدماتی که مختص به شرکت پانته آ است ، جنرال سرویس است. جنرال سرویس اعم از خدماتی از جمله نظافت داخل دستگاه ، تنظیم قطعات داخلی ، شارژ دستگاه در صورت لزوم ، روغن کاری و گریس کاری دستگاه و رفع مشکلات جزئی دستگاه بصورت حرفه ای می‌باشد. این نوع سرویس می‌بایست به صورت دوره ای حتما انجام گردد . زیرا از خرابی قطعات و مشکلات احتمالی برای دستگاه جلوگیری کرده و باعث روان تر شدن دستگاه شما می‌شود .در صورت پر کار بودن دستگاه هر۶ ماه یک بار و کارکرد عمومی دستگاه هر یک سال یکبار این سرویس را انجام دهید. این سرویس با هزینه بسیار مناسب برای شما انجام می‌گردد که مطمعناً از هزینه تعمیرات که به دلیل سرویس نشدن دستگاه برای شما ایجاد می‌شود کمتر است.

چه زمانی سرویس جنرال دستگاه کپی موردنیاز است؟

گارانتی خدمات

تمامی خدمات ارائه شده توسط این شرکت (تعمیر) بر روی انواع ماشین های اداری از جمله دستگاه کپی و … تا سه ماه گارانتی می‌شود . چنانچه مشکل جدیدی در دستگاه نباشد و قبل از سه ماه مشکلی پس از تعمیرات ما پیش بیاید حتی خرابی قطعه، ما آن را تعویض و تعمیر می‌کنیم. درغیر اینصورت فقط هزینه قطعات دریافت می‌شود.

پرسش های متداول

همه کارشناسان شرکت پانته آ با کارت شناسایی معتبر وبا هرم ویژه ی شرکت پانته آ در محل حاضر می‌شوند. کارشناسان شرکت پانته آ قبل از استخدام علاوه بر آزمون های تخصصی و علمی، آزمون های روانشناسی را نیز پشت سر گداشته اند و از نظر عدم سوء سابقه از مراجع ذی صلاح مورد استعلام قرار گرفته اند. علاوه بر این تحقیقات محلی برای تایید سلامت شخصیتی کارشناسان صورت گرفته و هر کدام از آنها پس از حداقل ۱ سال کار در مرکز اجازه حضور در محل را دریافت می‌کنند.

  • تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا  Konica-Minolta
  • دستگاه کپی کنون CANON
  • تعمیر دستگاه کپی کیوسرا Kyocera
  • تعمیر دستگاه کپی برادر BROTHER
  • تعمیردستگاه کپی شارپSharp 
  • تعمیردستگاه کپی ریکو  Ricoh
  • تعمیر دستگاه کپیزیراکس Xerox 
  • نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی لیزری
  • نصب وتعمیر دستگاه فتوکپی جوهرافشان
  •  نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی سیاه و سفید
  • نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی رنگی
  • نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی چند منظوره 
  • نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی رومیزی
  • نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی آنالوگ
  • نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی دیجیتال
به هزینه های خدمات هزینه ی ایاب و ذهاب (به نسبت فاصله مکانی از مرکز شهر) اضافه می‌شود.
 
بله کارشناس قبل از انجام هر تعمیری روی دستگاه شما هزینه آن را اعلام م‌کند و درصورت توافق شما خدمات انجام می‌گیرد. اگر کارشناس در محل حضور یابد و عیب یابی دستگاه را انجام دهد ولی مشتری مایل به تعمیر پرینتر نباشد، فقظ هزینه کارشناسی دریافت می‌شود.