سوالات متداول
بله، حداقل دو هفته پس از آخرین چک اقساط طی تماس با شرکت هماهنگی لازم را انجام دهید.
بله، در این صورت کلیه ی چک های شما به همراه سود آن به شما برگشت داده می شود.
بله، می توانید محصول مورد نظر را داخل سایت پیدا کنید و با استفاده از فرمول اقساط محسابه کنید.
بله، تمامی محصولات دارای گارانتی معتبر می باشند، در صورتی که مشکلی به وجود آید می توانید از نمایندگی شهر خود راهنمایی بگیرید یا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
برای خرید اقساطی با توجه به شغل و حرفه ی خود می توانید از بخش شرایط فروش اقساطی، مدارک مورد نیاز را مشاهده کنید.
کامپیوتر پانته آ برای تامین کالاهای ارائه کننده در وب تنها با شرکت های معتبر همکاری می کند و تمامی دستگاه ها از مجاری قانونی وارد شده و علاوه بر کارت گارانتی یک کارت اصالت کالا همراه دستگاه تحویل مسشتری داده می شود.
به ازای هر 2 قسط یا 3 قسط می توانید یک فقره چک ارائه نمایید.
بله، با توجه به تغییرات قیمت روزانه بازار، این امکان وجود دارد.
بله، اما در این صورت 10 درصد قیمت دستگاه به عنوان خسارت دریافت می شود.
بله، تمامی محصولات دارای گارانتی معتبر می باشند، در صورتی که مشکلی به وجود آید می توانید از نمایندگی شهر خود راهنمایی بگیرید یا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
می توانید با بخش فروش تماس بگیرید و با دادن مشخصات دستگاه مورد نظر قیمت فروش را از همکاران جویا شوید.