تعمیر دستگاه فتوکپی در محل اصفهان

تعمیر دستگاه فتوکپی در محل اصفهان

ویژه اصفهان + لیست قیمت تعمیرات دستگاه کپی

این دستگاه یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های اداری است که برای تهیه رونوشت مشابه با اصلی بکار می‌رود. تقریبا برای تمام مراحل اداری نیاز به کپی از سند یا شناسنامه و... است. مختل شدن این دستگاه هم برای کارمندان ادارات هم برای مراجعان اداری و نیز دفاتر فنی که از دستگاه کپی استفاده تجاری می‌کنند، می‌تواند باعث خسارت جدی شود.برای آشنایی با خدمات تعمیر دستگاه فتوکپی در محل در اصفهان تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تعمیر دستگاه کپی در محل

اصولا دستگاه‌های کپی از وزن و اندازه بالایی برخوردارند و حمل و نقل آنها به دلیل وزن زیاد کاری مشکل می‌باشد. تهیه دستگاه پشتیبان نیز به دلیل قیمت بالا نیز برای بسیاری از کاربران این دستگاه وجود ندارد. راه حل بهتر برای برگرداندن این دستگاه به چرخه کار، تعمیر دستگاه کپی در محل است که شرکت پانته آ این کار را انجام می‌دهد. این شرکت با داشتن کارشناسان زبده در تعمیرات انواع ماشینهای اداری در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

 

 

کلیک کنید تا فرم سفارش تعمیر دستگاه فتوکپی در محل نمایش داده شود

مزایای استفاده از خدمات تعمیر دستگاه فتوکپی در محل اصفهان

 
  • سرعت عمل در تغیر دستگاه
  • عدم نیاز به حمل ونقل دستگاه
  • بهترین قطعات برای تعمیر دستگاه
  • اعلام هزینه تعمیرات به طور آنی و انجام خدمات در صورت رضایت مشتری
  • اعزام کارشناسان زبده و متخصص
  • عیب یابی دستگاه در محل و رفع مشکلات احتمالی ناشی از نصب نادرست
  • رفع اختلالات شبکه کامپیوتری که منجر به عدم دسترسی به دستگاه کپی از طریق شبکه می‌شود
  • خدمات قابل ارائه در تمام مناطق شهر اصفهان و عدم محدودیت جغرافیایی
  • امکان تست دستگاه پس از تعمیر توسط مشتری
  • ارائه مشاوره کامل در زمینه نحوه استفاده دستگاه جهت کاهش خرابی ها در آینده
  • امکان تست دستگاه پس از تعمیر، توسط مشتری
  • امکان بررسی و کارشناسی سایر دستگاههای موجود در مجموعه و ارائه مشاوره
 
مواردی که دستگاه فتوکپی نیاز به تعمیر در محل دارد:
  1. روشن نشدن دستگاه فتوکپی
  2. کپی نکردن اسناد
  3. کم رنگ بودن نتیجه کپی
  4. مخدوش بودن اسناد کپیشده
  5. جمع شدن کاغد در دستگاه کپی
  6. کشیده نشدن کاغذ در دستگاه کپی
  7. نمایش کد خطا روی نمایشگر دستتگاه فتوکپی
  8. مشکلات نرم افزاری
  9. عدم اتصال به دستگاه از طریق سیستم های موجود در شبکه داخلی
چه خدماتی هنگام تعمیر دستگاه فتوکپی در محل انجام می‌شود ؟:
  1. کارشناسی دستگاه و پیدا کردن تمامی عیوب دستگاه
  2. رفع عیوب کلی و جزئی دستگاه
  3. شارژ تونر دستگاه
  4. جنرال سرویس دستگاه
  5. تعویض قطعات دستگاه در صورت معیوب بودن
قطعات پرینتر لیزری

گارانتی خدمات


تمامی خدمات ارائه شده توسط این شرکت (تعمیر) بر روی انواع ماشین های اداری از جمله دستگاه کپی و ... تا سه ماه گارانتی می‌شود . چنانچه مشکل جدیدی در دستگاه نباشد و قبل از سه ماه مشکلی پس از تعمیرات ما پیش بیاید حتی خرابی قطعه، ما آن را تعویض و تعمیر می‌کنیم. در اینصورت فقط هزینه قطعات دریافت می‌شود.

سرویس جنرال دستگاه کپی

خدمت ویژه ای از شرکت پانته آ 

یکی از خدماتی که مختص به شرکت پانته آ است ، جنرال سرویس است. جنرال سرویس اعم از خدماتی از جمله نظافت داخل دستگاه ، تنظیم قطعات داخلی ، شارژ دستگاه در صورت لزوم ، روغن کاری و گریس کاری دستگاه و رفع مشکلات جزئی دستگاه بصورت حرفه ای می‌باشد. این نوع سرویس می‌بایست به صورت دوره ای حتما انجام گردد . زیرا از خرابی قطعات و مشکلات احتمالی برای دستگاه جلوگیری کرده و باعث روان تر شدن دستگاه شما می‌شود .در صورت پر کار بودن دستگاه هر6 ماه یک بار و کارکرد عمومی دستگاه هر یک سال یکبار این سرویس را انجام دهید. این سرویس با هزینه بسیار مناسب برای شما انجام می‌گردد که مطمعناً از هزینه تعمیرات که به دلیل سرویس نشدن دستگاه برای شما ایجاد می‌شود کمتر است.

چه زمانی سرویس جنرال پرینتر انجام شود؟

  1. کثیف بودن داخلی دستگاه در اثر سرریز پودر تونر و سرایت به بخش های دیگر
  2. گرمای اضافی در یک قسمت از دستگاه
  3. صدای اضافی در دستگاه
  4. مشکلات کپی از جمله سیاه زدن یا کم رنگ زدن دستگاه

لیست قیمت: هزینه نصب و تعمیر دستگاه کپی در محل اصفهان

 
 
نوع خدماتقیمت
اجرت تعويض دولوپر42,000 تومان
اجرت تعويض قطعات30,000 تومان
اسکنر دستگاه کپي / تعمير ليزر54,000 تومان
تعمیر و سرویس کپی سطح 190,000 تومان
تعمیر و سرویس کپی سطح 2120,000 تومان
تعمیر و سرویس کپی سطح 3170,000 تومان
شارژ تونر کپی170,000 تومان
سرویس کپی سطح 4250,000 تومان
 

مراحل اجرای خدمات تعمیر پرینتر در محل

  • 1مرحلهثبت سفارش توسط مشتری

    از طریق فرم سفارش یا شماره 0313234717
  • 2مرحله تماس با شما توسط شرکت

    جهت هماهنگی زمان اعزام کارشناس
  • 3مرحلهاعزام کارشناس به محل

    طبق زمان هماهنگ شده
  • 4مرحلهکارشناسی و عیب یابی

    اعلام هزینه خدمات و قطعات موردنیاز
  • 5مرحلهانجام تعمیرات

    درصورت موافقت شما
  • 6مرحلهتست و تحویل

    بررسی کامل توسط مشتری
  • 7مرحلهصدور فاکتور

    و تسویه حساب
  • 8مرحلهپایان

    و شروع گارانتی خدمات

پرسشهای متداول

1چرا باید به کارشناس شرکت پانته آ اعتماد کنم؟
همه کارشناسان شرکت پانته آ با کارت شناسایی معتبر وبا هرم ویژه ی شرکت پانته آ در محل حاضر می‌شوند. کارشناسان شرکت پانته آ قبل از استخدام علاوه بر آزمون های تخصصی و علمی، آزمون های روانشناسی را نیز پشت سر گداشته اند و از نظر عدم سوء سابقه از مراجع ذی صلاح مورد استعلام قرار گرفته اند. علاوه بر این تحقیقات محلی برای تایید سلامت شخصیتی کارشناسان صورت گرفته و هر کدام از آنها پس از حداقل 1 سال کار در مرکز اجازه حضور در محل را دریافت می‌کنند.
2چه برند هایی شامل خدمات تعمیر در محل می‌شود؟
تعمیر پرینتر های اچ پی HP تعمیر پرینتر های کنون CANON تعمیر پرینتر های اپسون EPSON تعمیر پرینتر های برادر BROTHER تعمیر پرینتر های ریکو RICHO تعمیر پرینتر های سامسونگ SAMSUNG
3چه دستگاه‌هایی شامل خدمات تعمیر در محل می‌شود؟
1 نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی لیزری 2 نصب وتعمیر دستگاه فتوکپی جوهرافشان 3 نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی سیاه و سفید 4 نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی رنگی 5 نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی چند منظوره 6 نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی رومیزی 7 نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی آنالوگ 8 نصب و تعمیر دستگاه فتوکپی دیجیتال
4هزینه ایاب و ذهاب چقدر است؟
به هزینه های خدمات هزینه ی ایاب و ذهاب (به نسبت فاصله مکانی از مرکز شهر) اضافه می‌شود.
5آیا قبل از انجام خدمات اعلام هزینه می‌شود؟
بله کارشناس قبل از انجام هر تعمیری روی دستگاه شما هزینه آن را اعلام م‌کند و درصورت توافق شما خدمات انجام می‌گیرد. اگر تکنسین در محل شما کارشناسی را انجام دهد و شما تمایلی به تعمیر نداشته باشید فقط هزینه کارشناسی دریافت می‌گردد.

نکاتی که باید در هنگام انجام خدمات در محل توجه شود:

هویت
حتما در هنگام حضور تکنسین در محل کارت شناسلیی عکس دار و مهر شده توسط شرکت را چک کنید. از پذیرش کارشناسان بدون کارت و فرم مخصوص خودداری کنید.
تست
بلافاصله بعد از انجام خدمات مورد نظر اقدام به گرفتن تست از دستگاه نمایید(در صورت عدم رفع مشکل حتما قبل از تسویه حساب با پشتیبانی در تماس باشید).
گارانتی
مطمئو شوید که کارشناس پس از انجام خدمات برچسب گارانتی را روی دستگاه بچسباند. نصب این برچسب برای دریافت گارانتی و رفع ایراد درصورت بروز مجدد مشکل لازم است.
مسئولیت
درصورتی که از تکنسین درخواست کنید که خدمات بعدی را شخصاً و بدون اطلاع شرکت انجام دهد، شرکت پانته آ مسئولیت کیفیت خدمات یا سایر مشکلات را نمی‌پذیرد.

درخواست خدمت

مرحله 1 از 3

33%