چاپگر, مقالات

معرفی پرینتر چهارکاره Hp laserjet pro MFP M127fn

این پرینتر با تکنولوژی چاپ سیاه و سفید از شرکت محبوب و پرطرفدار Hpو از انواع لیزری میباشدو دارای قابلیت هایی مثل پرینت،کپی،اسکن و فکس میباشدکه تقریبا همه‌ی نیازهای شما را برطرف میکند.توان چاپ ماهیانه دستگاه 8000 صفحه است .البته این عدد حداکثر توتن پرینتر است و به توصیه‌ی کارشناسان بهتر است این مقدار بین 250 تا 2000 صفحه باشد.ظرفیت سینی این چاپگر چهار کاره معادل 150برگه کاغذ است. سرعت چاپ، 21برگه در ساعت است که موجب میشود در زمره‌ی مدل های پرسرعت قرار گیرد.

ویژگی های پرینتر Hp 127fn

*اسکنر این پرینتر مجهز به تکنولوژی CISمی باشد به این معنی که در عمل اسکن،به جای استفاده از لنزهای دوربینی از لنزهای فیبر نوری استفاده میگردد که بسیار جدید تر و کم هزینه ازتکنولوژی CCDمیباشد.

*این چاپگر دارای پردازنده‌ی 600 مگاهرتز و حافظه‌ی 128 مگا بایت می باشد.

*حافظه‌ی این در دستگاه میتواند تا 100شماره را برای تماس سریع در خود ذخیره کند.

 طراحی پرینتر Hp127 fn 

این چاپگر با وزن تقریبی 9کیلوگرم و در ابعاد 310*436*419 میلیمتر طراحی شده است. از نظر ظاهری مانند بیشتر مدل های Hpدارای رنگ سیاه یکپارچه، برای استفاده در ادارات وشرکت ها در نظر گرفته شده است.پنل کاربری این دستگاه در قسمت جلو و در سمت راست تعبیه شده و قابلیت تغییر زاویه در آن وجود دارد.استفاده از این پنل میتواند شما را بدلیل داشتن گزینه هایی مثل تنظیم شدت نور ویا تعداد چاپ و گرفتن تست پرینت دستگاه ،از اتصال به کامپیوتر بی نیاز می کند.دیگر ویژگی این دستگاه وجود اسکنر به دو شکل تخت و ADF میباشد.در قسمت پشت چاپگر درگاه USBوEthernet(شبکه)وجود دارد.سایز کاغذ مورد استفاده در این پرینتر A4وَA5 است. از معایب این پرینتر میتوان به عدم اتصال به اینترنت به صورت وای فای و نیز نداشتن قابلیت چاپ دورو اشاره کرد. شما میتوانید برای مشورت با کارشناسان ما در شرکت پانته آ در مورد خرید و انتخاب انواع چاپگرهای Hp با شماره‌ی تماس 03132347170 با باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *