چاپگر, مقالات

آشنایی با پرینتر Samsung color laser Clp 320

پرینتر Clp 320 سامسونگ برخلاف انواع مشابه خود دارای وزن نسبتا پایین و جمع و جور و در ابعاد کم و قیمت نسبتا پایین مناسب استفاده در دفاتر کوچک کاری و منازل میباشد.از نظر ظاهری دارای بدنه‌‌ای به رنگ سفید مات و قسمت بالایی به رنگ مشکی است .دارای سینی کاغذ 130 برگی که در جلوی دستگاه قرار دارد و بصورت کشویی خارج می شود. پنل بالایی دارای سه دکمه و چراغ های LED در سمت راست برای دادن دستورات لازم به دستگاه تعبیه شده است.

در قسمت داخلی 4کاتریج به رنگهای قرمز،آبی،زرد و مشکی که بصورت کشویی از دستگاه خارج میشوندو در صورت لزوم تعویض میگردند.در قسمت پشتی دارای پورت USB برای اتصال به کامپیوتر به کمک کابل USBاست.این دستگاه جزء کم صداترین نوع چاپگر  است تا حدی که در مکانهای شلوغ تقریبا صدایی در حین کار از آن نمی شنوید.

Samsung KX MB1900  با سرعت 16 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید و 4برگه در دقیقه  برای چاپ رنگی عمل می کند و سرعت پایینتر در چاپ رنگی بدلیل این است که درام باید 4بار بطور جداگانه به دور هرکاتریج بچرخد تا تصویر چاپ شود.

رزولوشن چاپ در حالت کلی 600*600 DPI میباشد.متون چاپ شده کیفیت بالایی دارند اما در چاپ عکس اینطور نیست.کاتریج مورد استفاده‌ی این دستگاه مدل107 Samsung است که 4 رنگ اصلی تونر را دارا می‌باشد.کاتریج مشکی تا 1500برگه و سه رنگ دیگر تا 1000برگه را چاپ میکنند.توان کار ماهیانه در این دستگاه 20000 برگه در ماهاعلام شده است.حافظه‌ی این پرینتر 32 مگابایت و پردازنده‌ی آن 360مگا هرتز می‌باشد.که در میان رقبای خود عدد ناچیزی است .

 اگر شما بدنبال خرید چاپگر رنگی با قیمت پایین هستید،Samsung KX MB 1900 گزینه‌ی مناسبی است که جوابگوی نیاز شما در دفاتر کوچک و منازل می‌باشد اما قطعا جزء بهترین ها نخواهد بود چرا که مدل هایی با سرعت و قدرت بالاتر در بازار وجود دارند.این دستگاه فاقد قابلیت هایی چون چاپ دورو یا اتصال بی سیم به اینترنت و یا فاقد شبکه شدن است.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *