مقالات, لپ تاپ - PC

نصب سیستم عامل

کامپیوتر ها و لپ تاپ ها وسایلی هستند که نیاز به نگهداری نرم افزاری و سخت افزاری دارند. سیستم عامل نیز ( مانند ویندوز 7 و ..) هسته اصلی نیاز های کاربران میباشد که به دلیل پیچیدگی و حجم زیاد میتواند دارای مشکلات بسیاری شود. سیستم عامل بر اساس مدل سخت افزار دستگاه شما شناسایی میشود که در صورت قدیمی بودن ویندوز های ایکس پی و 7 و در صورت جدید بودن سیستم های جدید تر باید نصب گردد که بیشتر لپ تاپ های امروزی در هنگام خرید نیز توسط خود شرکت سازنده سیستم عامل پیشفرض نصب یا دیسک حامل آن با خود دستگاه ارائه میگردد.

نصب سیتم عامل از جمله تعمیرات نرم افزاری است که نیاز به تخصص و تجربه دارد. زیرا اشتباه در نصب سیستم عامل میتواند باعث از دست رفتن کلیه اطلاعات شما و یا مشکلات جبران ناپذیر دیگری نیز شود .

شرکت پانته آ با داشتن مهندسان خبره این عمل را برای شما در محل انجام میدهد.

نصب سیستم عامل در چه مواقعی ضروری است؟

1 کند شدن بیش از حد سیستم

2 سرعت پایین در بالا آمدن سیستم

3 مشکلات نرم افزاری زیاد

4 ویروسی شدن سیستم در صورتی که با آنتی ویروس حل نشود

5 بالا نیامدن ویندوز

6 ارتقا یا برگرداندن نسخه سیستم عامل به نسخه های قبلی به دلیل نیاز شما

7 بعضی از بازی ها فقط روی ویندوز های خاصی اجرا میگردند مانند بازی های جدید

نصب سیستم عامل چقدر زمان میبرد؟

نصب سیستم عامل بستگی به سرعت سیستم شما حداقل 15 دقیقه زمان میبرد.

آیا اطلاعات من بعد از نصب ویندوز پاک میشود؟

خیر ، اطلاعات شما به غیر از محلی که ویندوز بر روی آن نصب میشود پاک نمیشود که از آن محل نیز میتوان کپی یا بکاپ گیری کرد و در این صورت هیچکدام از اطلاعات شما پاک نمیشود.

بعد از نصب سیستم عامل چه کارهایی باید انجام شود ؟

بعد از نصب سیستم عامل نوبت نصب درایور های سخت افزاری دستگاه میرسد. این درایور ها نرم افزرهایی هستند که یک نوع رابط میان سخت افزار سیستم شما با سیستم عامل یا ویندوز میباشند و در صورت نصب نشدن ، سیستم شما بسیاری از فرمان ها را نمیتواند انجام دهد.

برخی از این درایور ها عبارتند از :

1 درایور کارت شبکه : اگر این درایور نصب نشده باشد سیستم شما از دسترسی به اینترنت محروم میشود.

2 درایور کارت گرافیک : اگر این درایور بعد از نصب ویندوز نصب نشود سیستم شما نرم افزار ها یا بازی ها را نمیتواند به درستی اجرا کند

3 درایور کارت صدا : اگر این درایور نصب نشده باشد سیستم شما از داشتن صدا برای پخش موزیک و … محروم میشود ( در سیستم عامل های بعد از ویندوز ایکس پی این درایور بصورت پیشفرض ویندوز نصب میشود ولی برای نرم افزارهای اهنگ سازی و کیفیت صدای بهتر میبایست درایور جدید و بروز نیز نصب شود.

شرکت پانته آ با داشتن آخرین نسخه از تمامی ورژن های ویندوز و داشتن مهندسان خبره میتواند بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان بیاورد.

این عمل در محل نیز انجام میگردد که شما میتوانید با پر کردن فرم سفارش یا تماس با کارشناسان ما ، ما را به محل خود فراخوانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *