اخبار تکنولوژی, چاپگر

راهنمای خرید پرینتر و چاپگر

معرفی بهترین پرینترهای خانگی

از بین دهها نوع پرینتر موجود در بازار کدامیک را و با چه برندی میتوانم انتخاب کنم؟

هر فروشگاه یا وبسایت مدلهای زیادی مبنی بر بهتر بودن به ما معرفی میکنند. امروز می خواهیم به عنوان یک تعمیرکار با سابقه چند مطلب را به شما گوشزد کنیم:اول اینکه فقط به این عنوان که پرینتر مورد نظر،فلان مارک یا برند است،دلیل بر مناسب بودن آن نیست و باید از جهات مختلف ،چاپگر را مورد بررسی قرار دهیم.

الف)نوع کارکرد آن با نیاز های من متناسب باشد.یعنی بررسی کنم نیاز روزانه‌ی من ،پرینت چند برگه است؟وآیا چاپگر پرقدرت مورد نیاز من است یا متوسط؟با این کار پول و هزینه‌ی خود را هدر نمیدهم.

ب)پرینتر انتخاب شده، آیا از نظر مواد مصرفی و خدمات پس از فروش برای من مشکل ساز نمیشود؟ ویا اینکه آیا این مواد با قیمت مناسب و به راحتی در اختیار من قرار میگیرد یا نه؟

در این خصوص یادآور می شویم که بسیاری از انواع مدلهای جدید و زیبا و حتی از برند های معروف،خیلی پرهزینه هستند.حتما بررسی کنید که قیمت کاتریج مورد استفاده‌ی دستگاه،قیمت معقول و مناسبی باشد و اگرهزینه‌ی کاتریج دستگاهی،رقم بالایی باشد ،اصلا مناسب نیست.

دیگر اینکه پرینتر مورد نظر من،پس از یک تعداد چاپ،نیاز به پروگرام و آپدیت نداشته باشد و بدون دادن پیغام مبنی بر پایان تعداد چاپ،کاتریج به چاپ خود ادامه دهد.

در مرحله‌ی بعد از نظرات کاربران خرید  های قبلی و نیز نظرات کارشناسان تعمیرکار در این زمینه استفاده نمایید.

شرکت ماشین های اداری پانته آ با سابقه‌ی طولانی در در زمینه‌ی تعمیرات،آماده‌یاطلاع رسانی و مشاوره در خصوص انتخاب پرینتر مورد  نیاز شما میباشد.

شماره تماس03132347170  پیغام در ایتا و واتساپ09217149943

منتظر مقالات دیگر ما باشید و  ما را در وب سایت Panteaco.irهمراهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *