ابتدا سرویچ فک اول در سمت درام است.نسبت به خارج کردن درام و سپس فوم رول و نهایتا پس از باز نمودن پیچ های طرفین بلید اقدام می کنیم.
دقت نمایید در این مرحله بصورت کامل پودر های سوخته مخزن ضایعات را تخلیه نمایید
قبل از اتصال مجدد قطعات ، کلیه ی قسمت های باز شدهو همچنین خود مخزن ضایعات را توسط دستگاه مکنده و کمپرسور باد کاملا از پودر های باقیمانده تمیز نمایید.
قطعات باز شده را به همان ترتیب باز کردن آنها در محل مربوطه قرار دهید.دقت نمایید پیچ های اتصال فراموش نشود.
درام را نیز پس از بررسی کامل و عدم وجود ظایعات و خراش های عمقی در بالای فوم رول قرار دهید.
حالا نوبت شارژ تونر می رسد.در مرحله اول درپوش سمت مخالف چرخ دنده را خارج نمایید.
و سپس مگنت را به ارامی از محل خود خارج نمایید. در این مرحله نیز به دلیل احتمال تداخل پودر جدید با پودر باقی مانده قبلی و عدم سازگاری آنها وجود دارد مابقی پودرها را تخلیه میکنیم.
و پس از تمییز کردن کامل توسط دستگاه ، نسبت به شارژ تونر با پودر مرغوب اقدام نمایید.دقت نمایید جهت درست کار کردن کارتریج بیش از ¾ مخزن را پر نکنید.
مگنت را نیز پس از تخلیه پودر های اضافی در محل قرار دهید و سپس در پوش مگنت را متصل نموده و قبل از اتصال دو فک ، برای اخرین بار پودر های باقیمانده را پاک کنید.
دو فک را به یکدیگر متصل نمایید
و در پوش سمت چرخ دنده درام را در محل خود قرار داده و توسط پیچ های اتصال محکم کنید.
پس از اطمینان از سهولت چرخش درام و سرویس نهایی کارتریج اماده تست نهایی چاپ و کنترل کیفیت میباشد.