شرح مراحل شارژ کارتریج
- پیچ های اتصال 2 طرف کارتریج را باز می نماییم.
- در پوش نگهدارنده درام را از کنار آن جدا می کنیم.
- دو فک کارتریج را بصورت خشابی از همدیگر جدا میکنیم
- ابتدا سرویچ فک اول در سمت درام است.نسبت به خارج کردن درام و سپس فوم رول و نهایتا پس از باز نمودن پیچ های طرفین بلید اقدام می کنیم.
- دقت نمایید در این مرحله بصورت کامل پودر های سوخته مخزن ضایعات را تخلیه نمایید
- قبل از اتصال مجدد قطعات ، کلیه ی قسمت های باز شدهو همچنین خود مخزن ضایعات را توسط دستگاه مکنده و کمپرسور باد کاملا از پودر های باقیمانده تمیز نمایید.
- قطعات باز شده را به همان ترتیب باز کردن آنها در محل مربوطه قرار دهید.دقت نمایید پیچ های اتصال فراموش نشود.
- درام را نیز پس از بررسی کامل و عدم وجود ظایعات و خراش های عمقی در بالای فوم رول قرار دهید.
- حالا نوبت شارژ تونر می رسد.در مرحله اول درپوش سمت مخالف چرخ دنده را خارج نمایید.
- و سپس مگنت را به ارامی از محل خود خارج نمایید. در این مرحله نیز به دلیل احتمال تداخل پودر جدید با پودر باقی مانده قبلی و عدم سازگاری آنها وجود دارد مابقی پودرها را تخلیه میکنیم.
- و پس از تمییز کردن کامل توسط دستگاه ، نسبت به شارژ تونر با پودر مرغوب اقدام نمایید.دقت نمایید جهت درست کار کردن کارتریج بیش از ¾ مخزن را پر نکنید.
- مگنت را نیز پس از تخلیه پودر های اضافی در محل قرار دهید و سپس در پوش مگنت را متصل نموده و قبل از اتصال دو فک ، برای اخرین بار پودر های باقیمانده را پاک کنید.
- دو فک را به یکدیگر متصل نمایید
- و در پوش سمت چرخ دنده درام را در محل خود قرار داده و توسط پیچ های اتصال محکم کنید.
- پس از اطمینان از سهولت چرخش درام و سرویس نهایی کارتریج اماده تست نهایی چاپ و کنترل کیفیت میباشد.