چاپگر, مقالات

معرفی پرینتر HP Color Laser 150a nw

چاپگر لیزری  HP Color Laser 150nw   یک دستگاه با کارایی بالا و مقرون به صرفه می باشد و میتواند عملیات چاپ را با کیفیت و وضوح بالا برایی شما انجام دهد. از نظر فضای اشغال شده در محیط کار یا منزل شما بسیار کم حجم است .این پرینتر با کارایی و قابلیت بالا میتواند برای هر سلیقه ای منلسب باشد و کلیه‌ی انتظارات کاربران را فراهم آورد. این چاپگر در هر دقیقه توان چاپ 21 صفحه را دارد، به همین خاطر در کار با این دستگاه هیچ وقت کار با  یک چاپگر کند  را تجربه نخواهید کرد.همچنین قابلیت اتصال به شبکه بصورت بی سیم ویا با استفاده از کابل USB را دارد. از نظر رنگ ظاهری بدنه‌ی سفید مات یا خاکستری و قسمت بالای آن به رنگ مشکی است.شما کلیه‌ی عملیات و دستورات چاپ را از منوی روی قسمت بالایی میتوانید انجام دهید.

قابلیت اتصال به شبکه بصورت بی سیم در این دستگاه میتواند برای کاربر بسیار مفید باشد.به این صورت که در محل کار میتوانید بوسیله‌ی گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر هر دستور چاپی که مورد نظر شما است را به این چاپگر بدهید و عملکرد خوب آن لذت ببرید و هرگونه تصویر یا متن را بصورت رنگی (4صفحه در دقیقه) یا سیاه و سفید(19صفحه در دقیقه) و در سایز A4 چاپ کنید.

سینی مخصوص کاغذ در این پرینتر ظرفیت 150 برگه A4را دارد. این چاپگر دارای 4 کاتریج مشکی ،زرد ،قرمز و آبی است  که رنگ های اصلی را برای چاپ تصاویر فراهم می آورد.پرینتر HP 150 nw دارای حافظه‌ی 64 مگا بایت و پردازنده‌ی  400 مگاهرتز است.دارای قابلیت Wi و شبکه‌ی ethernet  میباشد.دارای رزولوشن 1200*1200 می باشد.

مشخصات ظاهری

-دارای ابعاد 382*309*211.5 و وزن 10 کیلو گرم ،دارای صفحه نمایش  LCDرنگی  و لمسی می باشد.

کاتریج این دستگاه در مدل 117a ارائه میشود و کارکرد کاتریج مشکی 1000 صفحه و کارکرد کاتریج رنگی 700 صفحه میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *