مقالات, چاپگر

پرینترهای ارزان قیمت با کیفیت بالا

با وجود دیجیتالی شدن اغلب کارها، بسیاری از ما هنوز نیاز به چاپ، اسکن و کپی داریم. با وجود کووید 19 بسیاری از شاغلان یا دانش آموزان مجبور هستند در خانه کارهای خود را انجام دهند. درحال حاضر شاید حجم چاپ و کپی در ادارات  بسیار کم شده باشد  اما نیاز به پرینترهای ارزان قیمت بیشتر شده است.
این روزها ما شاهد تقاضای سنگین برای چاپگرهای سطح پایین برای کار در خانه هستیم. برای بسیاری از افراد، یک مدل ارزان قیمت و مورد استفاده گاه و بی گاه ، تمام نیاز آنهاست. بیایید بهترین پرینترهای ارزان قیمت موجود برای خانه شما که حالا دیگر به دفتر کار یا مدرسه تبدیل شده است، را بررسی کنیم.

به چه نوع چاپگری نیاز دارید؟

اگرچه انتخاب پرینتر مناسب به پیچیدگی علم فیزیک نیست، اما شما هنوز هم باید موارد زیادی را هنگام خرید دستگاه مورد توجه قرار دهید.

 

تک کاره یا چندکاره؟

چاپگرهای تک کاره فقط چاپ می کنند و کار دیگری از دست آنها ساخته نیست!!! در حالی که یک پرینتر چندکاره یا چندمنظوره  یا MFP می توانند اسناد را فکس، کپی و اسکن کند. از نظر طراحی، بیشتر چاپگرهای چندکاره با یک اسکنر مسطح در بالا مجهز شده اند. بعضی اوقات تنها چیزی که شما نیاز دارید دستگاهی برای چاپ است و پرداخت هزینه اضافی برای چاپگر بزرگتر با ویژگی های اسکن و فکس که نیازی به آن ندارید منطقی نیست.

فیدر اسناد اتوماتیک

مشخصه مهم تمایز پرینترهای چندکاره این است که آیا اسکنر آن دارای یک فیدر اسناد اتوماتیک یا  ADF است. ADF دستگاهی برای رسیدگی به اسناد چند صفحه ای بدون دخالت کاربر است. هنگام کپی یا اسکن کردن دسته ای از اسناد، ساده ترین و ارزان ترین چندکاره ها که فاقد ADF هستند، شما را مجبور می کند صفحات را بطور همزمان در اسکنر قرار دهید. با یک ADF، دسته ای از کاغذ را در فیدر قرار می‌دهید، کپی یا اسکن را فشار داده و دور می شوید.  این برای صرفه جویی در وقت عالی است.
در همین حال، ADF ها خود به دو نوع عمده تولید می شوند: دوبلکس کردن دستی و دوبلکس کردن خودکار. با نوع دستی، هنگامی که دستگاه اسکن یک روی صفحات را به پایان رساند، باید دسته کاغذ را به صورت دستی برگردانده و دوباره در ADF قرار دهید تا از طرف دیگر اسکن شود. دوبلکس خودکار این کار را برای شما انجام می دهد.
ADF های دوبلکس خودکار در ماشین های زیر 100 دلار معمول نیست. با نزدیک شدن به قیمت 150 دلار و بالا رفتن به محدوده 200 دلار ، نه تنها ADF های دو طرفه خودکار بلکه فیدرهایی با ظرفیت بالاتر را مشاهده خواهید کرد. ADF ها در اکثر ماشین های کم هزینه حدود 20 صفحه را در خود جای می دهند، در حالی که ADF ها در چندکاره های با هزینه بالاتر می توانند تا 50 صفحه و گاهی اوقات بیشتر را در خود جای دهند.
ADF های دوبلکس خودکار به دو .کمنوع تقسیم می شوند: دو طرفه تک پاس و دو طرفه معکوس. تفاوت ساده است. ADF های تک گذر  یا تک پاس دارای دو سنسور اسکن، یکی برای هر طرف کاغذ هستند. اینها به اسکنر اجازه می دهد تا هر دو طرف یک سند را به طور همزمان اسکن کنند. دو طرفه معکوس یک طرف را اسکن می کند، ورق را به داخل می کشد، آن را برمی‌گرداند، سپس طرف دیگر را اسکن می کند. در حالی که دوبلکس تک پاس سریعتر است، هر دو روش به خوبی کار می کنند. پرینترهای ارزان قیمت تر، اگر دوبلکس باشند، معمولاً دوبلکس معکوس هستند.

تک رنگ، یا رنگی

بدون شک صفحات رنگی از جذابیت بیشتری نسبت به صفحه سیاه و سفید خود برخوردار هستند و تأثیر بیشتری دارند. رنگ هنگام تولید بروشورها و سایر مواد تبلیغاتی، یا چاپ عکس اساسی است.
اما برخی از انواع اسناد رنگی نیستند و استفاده از جوهر رنگی در برای چاپ آنها هزینه کردن غیر ضروری است. بسته به آنچه چاپ می کنید و به مدل چاپگر، هر صفحه رنگی می تواند سه تا پنج برابر صفحه تک رنگ برای شما هزینه داشته باشد.
اگر تمام آنچه را كه چاپ می كنید متن باشد، یك لیزر مونوكروم یا تک رنگ منطقی تر خواهد بود. اگر چاپ عکس در دستور کار است، جوهر افشان رنگی گزینه اصلی شما است. البته برای اسنادی شامل نمودارهای رنگی یا عکس هایی که انتظار کیفیت زیادی از آنها ندارید، هستند گزینه لیزری رنگی بهتر است.

چاپگر جوهر افشان، یا چاپگر لیزری؟

بسته به اینکه چه چیزی چاپ کنید و چه مقدار چاپ کنید، دستگاه های جوهر افشان امروزی می توانند از رقبای لیزری خود برتر باشند. بیایید تفاوت پرینتر لیزری و جوهر افشان را بررسی کنیم.
غالباً، فناوری لیزر سریعتر از روشی است که اکثر جوهر افشان ها به کار می‌برند. برخی از جوهر افشان های ارزان 10 صفحه در دقیقه چاپ می‌کنند، در حالی که بسیاری از پرینترهای ارزان قیمت لیزر می توانند دو برابر آن را تولید کنند.
سالها قبل برخی از دستگاههای جوهر افشان مستعد مسدود شدن نازل، گیر کردن کاغذ و خروجی نامرغوب بودند. اما آن روزها به اتمام رسیده و همچنین در مورد اینکه آیا استفاده از چاپگرهای جوهر افشان نسبت به لیزر گران تر است، اکنون مدتی است که این قاعده نیست. در جوهر افشان های به اصطلاح جوهر فله، که به جای کارتریج های کوچک از بطری ها یا کیسه های بزرگ استفاده می‌کنند، در مقابل استفاده از لیزری های رقیب در طولانی مدت هزینه کمتری دارد.
جایی که چاپگرهای لیزری همیشه برتری داشته اند و تا حدودی هنوز هم موفق هستند در چاپ متن است. از طرف دیگر، چاپگرهای جوهر افشان معمولاً گرافیک برتر، به ویژه  چاپ عکس برتری دارند. همچنین ، اکثر دستگاه های جوهر افشان می‌توانند صفحات و عکسهای بدون حاشیه را چاپ کنند. پرینترهای لیزری باید کمی لبه کاغذ حاشیه بگذارند.
جایی که خروجی تونر چاپگرهای لیزری نسبت به خروجی جوهر افشان غلبه دارد، در ماندگاری یا دوام خروجی است. چاپ مبتنی بر تونر معمولاً بدون ترک یا محو شدن است و ماندگاری بیشتری دارد و اگر در معرض رطوبت باشد، لکه دار یا خط دار نمی‌شود. این در محیط هایی که ثبات نسخه چاپی شما  مهم است مانند پرونده های پزشکی اهمیت پیدا می‌کند.
همچنین، توجه به این نکته مهم است که جوهر افشان نسبت به لیزرهای قابل مقایسه، برق کمتری مصرف می کنند. در محیط های پر چاپ، این موضوع خود را نشان می‌دهد. البته در ایران که قیمت برق یارانه ای به نسبت قیمت برق در دنیا کم است شاید این مورد زیاد مورد توجه نباشد.

کار با کاغذ و میزان چاپ

بعضی از دفتر کارهای خانگی نه تنها  تعداد چاپ زیادی دارند، بلکه روی انواع و اندازه های مختلف کاغذ چاپ می کنند. اگر بیشتر اوقات را روی کاغذ ساده یا سربرگ چاپ کنید، اما ناگهان باید صفحه گسترده ای را روی کاغذی با اندازه خارج از اندازه قانونی چاپ کنید، چه می کنید؟
در حالی که اکثر پرینترهای ارزان قیمت سینی های با حجم بالا و چندین منبع ورودی را ارائه نمی دهند،  بسیاری از چاپگرهای گرانتر، علاوه بر منبع اصلی ورودی کاغذ، یک سینی لغزنده یک برگی ساده برای چاپ پاکت نامه ها یا فرم ها، یا شاید یک سینی جایگزین 10 یا 20 برگه برای کاغذ عکس یا پاکت نامه ها دارند.

سینی کاغذ جایگزین

توجه داشته باشید که ظرفیت ورودی یک چاپگر با “توان چاپ ماهانه”، مقیاس بندی می شود. دو اندازه گیری متداول برای پرینترها مطرح هستند.

  • چرخه کار یا توان کار ماهانه (بیشترین صفحاتی که چاپگر می‌تواند چاپ کند)
  • حداکثر حجم چاپ پیشنهادی (یک تعداد منطقی‌تر، برای جلوگیری از فرسوده شدن بی رویه مکانیسم)

وقتی چرخه کار ماهانه یک ماشین مثلاً 20 هزار صفحه باشد، حجم پیشنهادی ماهیانه معمولاً 10 درصد از آن یا کمتر است. هنگام خرید چاپگر کم حجم، بهتر است اجازه دهید میزان چاپ پیشنهادی راهنمای “واقعی” شما باشد تا به نیاز توجه کمتر و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

به چه نوع اتصال چاپگر نیاز دارید؟

امروزه، بیشتر چاپگرها، به ویژه نوع ارزان قیمت، آماده اتصال بی سیم به اکثر دستگاه های تلفن همراه دستی (تلفن های هوشمند و تبلت ها) هستند. رابط های سیمی استاندارد برای رایانه ها شامل دو نوع اتصال اصلی است: جک RJ-45 برای شبکه اترنت و / یا پورت USB برای اتصال به یک رایانه شخصی. اگرچه اترنت بیشتر یک پروتکل تجارت محور است و در چاپگرهای ارزان قیمت ارائه نمی شود.

اتصال بی سیم به چاپگر

از لیست استانداردهای بی سیم، فقط Wi-Fi و AirPrint پروتکل های شبکه محلی (LAN ) واقعی هستند. موارد دیگر مثل   Wi-Fi Direct ، بلوتوث ، Mopria و NFC   در درجه اول پروتکل های نظیر به نظیر هستند که به شما امکان می دهد دستگاه دستی یا دیگری را مستقیماً به چاپگر متصل کنید بدون اینکه هیچ یک از دستگاه ها بخشی از LAN باشد. NFC از این جهت منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد با سادگی ضربه زدن روی دستگاهی که دارای قابلیت NFC است به یک کانون داغ روی چاپگر، معمولاً روی یا نزدیک صفحه کنترل، به چاپگر متصل شوید. علاوه بر همه اینها، بیشتر چاپگرها این روزها از طریق چندین سایت ابری محبوب مانند Google Cloud Print ، Microsoft OneDrive ، Box و Evernote نیز پشتیبانی می‌کنند.
بیشتر دستگاه های رده پایین امروزی با اتصال Wi-Fi و USB ارائه می شوند. اترنت، سریعترین و ایمن ترین گزینه است. Wi-Fi که امروزه کمتر چاپگر فاقد آن است، بسیار راحت است و همچنین برای اکثر موارد به اندازه کافی سریع است. و بیشتر چاپگرهای امروزی همچنین برنامه های رایگانی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد تلفن های هوشمند و رایانه لوحی خود را از طریق شبکه بی سیم به چاپگر متصل کنید. آنچه همیشه به دست می آورید با قیمت چاپگر مطابقت ندارد، بنابراین جزئیات جداگانه هر مدلی را که نگاه می کنید با دقت بررسی کنید.

چاپ بدون رایانه یا مستقیم PictBridge

PictBridge استاندارد جدیدی است که برای چاپ مستقیم از دوربین های دیجیتال به چاپگرها. برای استفاده از این قابلیت دوربین شما هم باید به این استاندارد مجهز باشد.

چه نوع کنترل پنلی را باید جستجو کرد؟

معمولاً هرچه پرینتر ارزان تر باشد، کارایی و ویژگی های آن کمتر است و در نتیجه نیاز کمتری به یک صفحه کنترل بزرگ و پر از گزینه دارد. در حالی که تعدادی از پرینترهای ارزان قیمت امروزی (عمدتاً چندکاره ها) دارای صفحه نمایش لمسی رنگی بزرگ هستند، اکثر آنها از صفحه های ساده با چند دکمه و LED وضعیت استفاده می کنند.
یک کنترل پنل گرافیکی اغلب مفید است. این پنل ها علاوه بر سهولت انجام عملکردهای پرینتر مانند تهیه کپی یا چاپ از سایت های ابری و تغییرات پیکربندی برای تهیه گزارشات استفاده می‌شود. با این حال می توانید اکثر چاپگرها را از طریق یک درگاه وب داخلی که از طریق رایانه شخصی، تلفن یا مرورگر رایانه لوحی به آن دسترسی دارید، کنترل ، پیکربندی و نظارت کنید.

رزولوشن

عامل شماره یک که کیفیت چاپگر را تعیین می کند، وضوح چاپی یا DPI  (نقطه در هر اینچ) است. DPI مقدار جوهري است كه چاپگر جوهر افشان مي تواند در يك اينچ سند چاپي شما قرار دهد. اکثر چاپگرهای جوهرافشان اسنادی را با رزولوشن 600 در600 تولید می کنند، اگرچه بسیاری از آنها اکنون وضوح بسیار بالاتری دارند. این اندازه گیری کیفیت اصلی برای بیشتر چاپگرها است. برخی از چاپگرها این توانایی را دارند که شما DPI را برای چاپ اسناد مختلف به 4800 DPI افزایش دهید.

چه DPI کافی است؟

برای نامه ها و سایر اسناد تجاری که شامل عناصر گرافیکی هستند ، 600 DPI کاملاً کافی است. 1200 DPI برای اکثر عکاسان نیز مناسب است. هر دو سطح DPI در اکثر چاپگرهایی که امروز در بازار هستند موجود است. مثل همیشه، استثنائاتی در این قانون وجود دارد. عکاسان سطح حرفه ای نیاز به وضوح بالاتر دارند، برخی از آنها تا 2880 در 1440 DPI یا حتی بیشتر می رسند.

نوع جوهر می تواند تفاوت ایجاد کند

DPI تنها مؤلفه وضوح نیست. نوع جوهر انتخابی شما می تواند حتی تأثیر بسیار بیشتری نسبت به DPI داشته باشد. متن در چاپگر لیزری بسیار واضح تر به نظر می رسد.

چه نوع کاغذی نیاز دارید؟

با توجه به چاپی که انجام می شود، کاغذ در انواع خاصی ساخته می شود و بنابراین انتخاب مناسب می تواند تاثیر بیشتری در چاپ تصاویر عالی از هر DPI مورد استفاده در چاپگر شما داشته باشد. کاغذ کپی معمولی برای چاپ لیزر بسیار مناسب است زیرا هیچ گونه جذبی وجود ندارد. در مقابل، جوهر افشان مبتنی بر آب است و توسط فیبر کاغذ جذب می شود. به همین دلیل، انواع خاصی از کاغذ برای جوهر افشان استفاده می شود و همین دلیل نیز این است که عکس چاپ شده روی کاغذ معمولی بسیار بد به نظر می رسد.  بنابراین انواع کاغذی که یک چاپگر پشتیبانی می‌کند، برای انتخاب شما مهم است. Paper (laser, plain, photo, rough, vellum), envelopes, labels, cardstock, transparencies, postcards نمونه ای از انواع کاغذ هستند.

بنابراین، کدام پرینترهای ارزان قیمت را باید خریداری کنم؟

از آنجا که ما در اینجا در جستجوی بهترین چاپگرهای تک کاره یا چندکاره ارزان هستیم، این مقاله فرض می کند که میزان چاپ و کپی شما کم است. مثلاً هر ماه حداکثر تا دویست صفحه. خبر خوب؟ امروزه لازم نیست زیاد نگران گیر کردن کاغذ، کیفیت پایین چاپ و سایر مشکلات عملکردی باشید. فناوری چاپگر و اسکنر به اندازه کافی بالغ شده است که می توانید با مقایسه هزینه های جاری، روی ویژگی های بهره وری و راحتی مواردی مانند ظرفیت ورودی کاغذ و صفحه کنترل دستی و همچنین صرفه جویی در هزینه تمرکز کنید.
اگر به یک فروشگاه آنلاین برای خرید پرینتر مراجعه کنید معمولا این ویژگی ها را برای شما لیست می‌کنند:
ابعاد، وزن، تکنولوژی چاپ، کاربری، سایز چاپ، نوع کاغذ قابل استفاده، وزن کاغذ قابل استفاده، ظرفیت سینی کاغذ، قابلیت تغذیه خودکار ADF، نوع چاپ، سرعت چاپ، رزولوشن چاپ، حافظه پرینتر،  سرعت پردازنده ، توان کار ماهانه توصیه شده، قابلیت چاپ بر روی C، قابلیت چاپ دو رو، چاپ بدون حاشیه، اسکن، کپی، فکس، گوشی تلفن، نوع کارتریج یا تونر، کارکرد کارتریج، صفحه نمایش LC، نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، کارت خوان، چاپ مستقیم PictBridge، شبکه بی سیم
اما به خاطر داشته باشید وقتی شما  پرینتری را با امکانات مورد نظر که با هم در این مقاله بررسی کردیم، انتخاب کردید، هنوز مواردی هستند که باید به آنها توجه کرد. یکی از مهمترین عوامل، انواع کارتریج مورد استفاده در دستگاه است. با توجه به قیمت بالای کارتریج های اورجینال غالباً تعویض کارتریج پس از اتمام پودر به صرفه نیست. پس قابلیت شارژ کارتریج باید حتما بررسی شود.
همچنین فرسوده شدن قطعات کارتریج روی کیفیت چاپ تأثیر می‌گذارد. بنابراین باید دقت کنید که قطعات یدکی برای کارتریج شما در بازار موجود باشد. بعضی از کارتریج ها فقط با نوع خاصی از پودر قابل شارژ هستند و باید اطمینان حاصل کنید که پودر تونر آن با قیمت بصرفه در دسترس باشد. بهتر است مدلی را انتخاب کنیدکه ک باغالب پودرهای موجود در بازار سازگاری داشته باشد. بعضی از پرینترهای تک رنگ موجود در بازار از کارتریج مشکی سری های رنگی استفاده می‌کند (مثال کارتریج 106A) و پودر مورد استفاده در آنها بسیار گران قیمت است. بنابراین توصیه به خرید این نوع دستگاهها نمی‌شود. روی کارتریج های اصلی چیپ ستی تعبیه شده است که با اتمام پودر کارتریج اجازه ادامه استفاده از آن را نمی‌دهد حتی اگر آنرا شارژ کنید. برای استفاده از این کارتریج ها باید چیپ آن عوض شود و این هزینه اضافی به شما تحمیل می‌کند.
با توجه به اینکه این موارد در هیچ مرجع رسمی عنوان نمی‌شود، شما چطور باید از آنها اطمینان حاصل کنید؟ همیشه مشورت با یک تعمیرکار با تجربه می‌تواند به شما کمک کند.
در اینجا تعدادی از پرینترهای ارزان قیمت که معیارهای ذکر شده در آنها توسط متخصصان شرکت پانته آ مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته اند به شما معرفی شده است. مدهای انتخابی ما از انواع پرینترهای سیاه و سفید ارزان ، پرینترهای لیزری ارزان قیمت ، پرینتر سه کاره ارزان و  تک کاره رنگی جوهر افشان هستند. چرا که پرینترهای چهار کاره و رنگی لیزری از لحاظ قیمت جزو پرینترهای ارزان نیستند.
این لیست در طول زمان و با ورود مدل های جدید به روز خواهد شد.

1- پرینتر ارزان قیمت تک کاره تک رنگ لیزری HP LaserJet Pro M12a

پرینترهای سیاه و سفید ارزان


چاپگر HP LaserJet Pro M12a ایده آل برای دفاتر کوچک و یا استفاده در منزل، به گونه ای طراحی شده است که خروجی با کیفیت را با هزینه کم ارائه دهد. برای یک چاپگر در اندازه آن، بسیار شگفت آور کار می کند. قادر به تولید 18 صفحه در دقیقه است.  با کمال تعجب برای یک پرینتر ارزان قیمت، M12a  دارای ویژگی هایی است که به طور معمول از یک چاپگر بسیار گران قیمت انتظار دارید. به عنوان مثال فناوری Auto On-On / Auto-Off را در نظر بگیرید: پس از دوره های کم کاری، به طور خودکار خاموش می شود و در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید. این پرینتر با کارتریج 79A  ارائه شده است.
حدود قیمت این دستگاه در زمان نگارش این مقاله 3ونیم میلیون تومان است.

2- پرینتر ارزان قیمت تک کاره تک رنگ لیزری Canon i-SENSYS LBP6030 Black

پرینترهای سیاه و سفید ارزان


چاپگر لیزری مونو جمع و جور و مشکی کانن گزینه چاپی موثر و جذابی برای دفاتر کوچک و دفاتر خانگی است. i-SENSYS LBP6030  قادر به تولید یک خروجی چاپی با کیفیت ماندگار است.
LBP6030 بصورت هوشمند توسط کانن طراحی شده است تا در دفتر کار برای مصرف انرژی بهینه باشد. طراحی کوچک همراه با موتور بی صدا کانن باعث  محجوب بودن در دفتر می شود.
این واحد از کارتریج 725 پشتیبانی می کند که می توان 100٪ آنها را بازیافت کرد.
چاپگر قادر است حداکثر 18 صفحه در دقیقه چاپ کند و به طور باورنکردنی مدت زمان گرم شدن کمی دارد. سرعت چاپگر، کیفیت شفاف و با وضوح بالا محتوای چاپ شده را ، به خطر نمی اندازد.

3- پرینتر ارزان قیمت لیزری تک رنگ سه کاره اچ پی  HP LaserJet Pro M26w


HP LaserJet Pro MFP M26nw به شما امکان می دهد با عملکرد حرفه ای و قابلیت اطمینان قابل اعتماد، چاپ ، کپی و اسکن کنید. با چاپ صفحه اول در عرض 9 ثانیه و سرعت خروجی چاپ 19 پی پی ام، این چاپگر تک رنگ با کیفیت بالا است.
کنترل پنل آسان برای شما امکان کنترل کامل وظایف روزمره یا پیچیدگی بیشتری را دارد و با کارتریج تونر لیزری 79A که از قبل نصب شده مشکلی نخواهید داشت.
با چاپ با رزولوشن 600 در 600 نقطه در اینچ و فناوری HP FastRes ، از جزئیات خوب تمیز و واضح و چاپ گرافیکی عالی تجاری خواهید برد.
با استفاده از هر دو اتصال اترنت و wifi ، می توانید از HP LaserJet Pro MFP M26nw برای چاپ هر چیزی از هرجای دیگر استفاده کنید. از دستگاه های Android یا Google Chrome چاپ کنید یا از HP ePrint برای چاپ به آسانی ارسال ایمیل از طریق نوت بوک، تبلت یا تلفن هوشمند استفاده کنید. حتی می توانید بدون نیاز به اتصال به شبکه، از طریق دستگاه همراه خود چاپ کنید.
HP LaserJet Pro MFP M26nw با فناوری روشن / خاموش کردن خودکار و کارتریج های با ظرفیت بالا در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

4- پرینتر ارزان قیمت جوهر افشان رنگی Epson EcoTank L1110

پرینترهای ارزان قیمت


با صرفه جویی در هزینه و چاپ با EcoTank L1110 اقتصادی و سریع باشید. چاپگر Epson برای مشاغل هوشمند طراحی شده است. دارای مخازن جوهر یکپارچه ای است که با استفاده از بطری های جوهر منحصر به فرد ارزان قیمت که دارای نازل های مشخص شده هستند، می توان مجدداً بدون ریختن و بدون خطا پر کرد. با بازده صفحه فوق العاده بالا تا 7500 صفحه برای چاپهای رنگی و 4500 صفحه برای چاپهای سیاه و سفید، سریع و کارآمد چاپ کنید.
L1110 با وضوح چاپ بالا 5760 X 1440 dpi چاپ می کند و چاپهایی با کیفیت فوق العاده را برای تمام نیازهای شما ارائه می دهد. شما از سرعت چاپ تا 10 دور در دقیقه برای رنگ سیاه و 5.0 نسخه در دقیقه برای رنگی استفاده خواهید کرد. علاوه بر این، L1110 توانایی چاپ عکس های بدون حاشیه تا 4R را دارد.

اگر به پرینترهای ارزان قیمت  با امکانات بیشتر و کیفیت بالاتر نیاز دارید، پیشنهاد دیگری برای شما داریم. شما می‌توانید از بین پرینترهای استوک نیز انتخاب کنید. برای خرید یک پرینتر استوک با قابلیت بالا و قیمت مناسب از مشاوره ما استفاده کنید.  03132347170

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *