چاپگر, مقالات

آشنایی با فناوری eprint در پرینترهای Hp

فناوری eprint در پرینترهای Hp

گاهی اوقات پیش می آید که شما نیاز به چاپ فوری یک متن یا سند دارید، در صورتی که متن یا سند مورد نظر در موبایل یا تبلت شما ذخیره است و شما در محل کار یا منزل و در نزدیکی دستگاه پرینتر نیستید. در این موقعیت قابلیت eprint در پرینتر های برند اچ پی به کمک شما می آید. eprint قابلیت جدیدی است که به شما این امکان را میدهد تا در صورتی که از پرینتر خود دور هستید،به کمک یک ایمیل ساده به آن دسترسی پیدا کنید و عملیات چاپ یا پرینت را در چند ثانیه انجام دهید. در این مقاله سعی می کنیم تا شما را با فناوری eprint در پرینترهای Hp آشنا کنیم.

eprint چیست؟

در اکثر چاپگر ها ارتباط بین موبایل یا لپ تاپ و دستگاه چاپگر از طریق کابل USB، بلوتوث یا از طریق Wifi برقرار میشود.در صورتی که به کمک این قابلیت زمانی که شما به دستگاه پرینتر خود دسترسی نداریدو یا مثلا در مسافرت هستید، می توانید دستور چاپ را از راه دور به دستگاه بدهید و به این ترتیب چاپ سند یا متن مورد نظر شما در چند ثانیه و به راحتی انجام می شود.

عملکرد eprint چگونه است؟

در این فرآیندپرینتر هایی که دارای این قابلیت هستند، دارای ایمیل اختصاصی می شوند، از طرف دیگر به روی گوشی موبایل یا تبلت شما اپلیکشن مخصوص اینکار نصب می شود.هنگامی که نیاز به چاپ از راه دور پیدا میکنید، ابتدا وارد اپلیکیشن می شوید و آدرس ایمیل چاپگر را وارد میکنید، در صورتی که پرینتر روشن باشد و به اینترنت دسترسی داشته باشد، سند مورد نظر به راحتی چاپ خواهد شد.

برای استفاده از فناوری eprint به چه مواردی نیاز داریم؟

-حساب ایمیل –چاپگر Hp دارای قابلیت eprint -دسترسی به اینترنت -داشتن حساب Hp connected

آیا چاپگر ما از قابلیت eprint پشتیبانی میکند؟

باید به این نکته توجه داشت که این قابلیت در چاپگرهای نسل جدید برند Hp وجود دارد و در پرینتر هایی که نیاز به کابل USB دارند، ویا بدون صفحه‌ی نمایشگر هستند، انجام نمیشود. به این نکته توجه کنید که داشتن نمایشگر و یا اتصال wifi به این معنی نیست که چاپگر شما از قابلیت eprint پشتیبانی میکند. برای داشتن اطلاعات بیشتردر این مورد بخش راهنمای چاپگر Hp را بررسی کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با قابلیت جدید Eprint که در چاپگر های جدید برندHP طراحی شده است آشنا کنیم.همکاران ما در شرکت پانته‌آ آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند.

منتظر مقالات دیگر ما باشید و  ما را در وب سایت Panteaco.irهمراهی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *