چاپگر, مقالات

پرینتر مناسب برای کافی نت

پرینتر مناسب برای کافی نت

امروزه با وجود دسترسی افراد به تکنولوژی و وجود سخت افزارها و نرم افزار های متفاوت و با توجه به اینکه بیشتر کارها بصورت اینترنتی انجام میشود، کافی نت یکی از شلوغ ترین کسب و کارها است. یکی از مهم ترین دستگاههایی که برای راه اندازی کافی نت باید تهیه شود پرینتر مناسب است.به این دلیل که حجم کاری در کافی نت بسیار بالا است، انتخاب مدل و از برند مناسب می تواند به میزان زیادی در هزینه ها و نیز در زمان شما صرفه جویی کند. در این مقاله به بررسی نکاتی می پردازیم که در انتخاب پرینتر برای کار در کافی نت ها باید مورد توجه قرار گیرند و شما بتوانید بهترین پرینتر مناسب برای کافی نت را تهیه کنید:

معرفی انواع پرینتر:

بطور کلی چاپگرها در سه نوع لیزری، جوهر افشان و مخزن جوهر و در دونوع سیاه و سفید و رنگی وجود دارد. شما میتوانید هر کدام از این چاپگرها را با توجه به کسب و کار و حجم کاری، انتخاب کنید.

پرینتر لیزری:

سرعت و دقت بالای چاپ، مناسب برای حجم کاری بالا، کیفیت تصویر بالا، دارای هزینه های نگهداری و شارژ پایین

پرینتر جوهر افشان:

دارای کاتریج ها در چهار رنگ مشکی، آبی، قرمزو زرد، مناسب برای چاپ عکس و تصاویر رنگی، مناسب برای حجم کاری بالا، هزینه های نگهداری بالا، قیمت اولیه‌ی مناسب

پرینتر مخزن جوهر:

دارای مخزن جوهر مایع در بیرون پرینترو مناسب برای حجم کاری بالا

پرینتر مناسب برای کافی نت

برای استفاده در کافی نت، پرینتر باید پاسخگوی نیاز کاربرانی باشد که در منزل یا محل کار پرینتر کوچکی دارندولی پاسخگوی نیاز شان نیست. از ویژگی هایی که در خرید چاپگر برای کافی نت باید مورد توجه قرار گیرد، میتوان نکات زیر را نام برد:

سرعت چاپ بالا – کیفیت چاپ بالا – دارای قابلیت کپی و اسکن -دارای گارانتی معتبر و فعال – قابلیت اتصال به صورت بی سیم و باکابل و درگاه USB – دارای امکان چاپ روی کاغذ در سایز های مختلف A3 وA4 و در جنس های مختلف -قابلیت چاپ در حجم بالا – قابلیت چاپ دوطرفه – قیمت پرینتر و کاتریج مناسب – دارای قابلیت ADF

چند نمونه از پرینتر های مناسب برای کافی نت
  • Laser jet pro400 M401 dn : یک چاپگر لیزری تک کاره و سیاه و سفید است که برای ادارات و کافی نت ها با حجم کاری بالا مناسب می باشد. این پرینتر دارای سرعت چاپ 33 برگه در دقیقه، قابلیت چاپ دورو، دارای ظرفیت کاغذ 250 برگه، توان کار ماهیانه 500000 برگه، دارای حافظه‌ی 128 مگابایت، رزولوشن 1200*1200dpi ، دارای پورتUSB و پورت Ethernet برای شبکه شدن و قابلیت Eprint میباشد.
  • پرینترHP M506dw : یک پرینتر تک رنگ، لیزری و تک کاره است. دارای رزولوشن 1200*1200، قابلیت چاپ 45 برگه در دقیقه، دارای ظرفیت کاغذ 650 برگه و چاپ دورو، توان کار ماهیانه 150000برگه در ماه و پس از اولین دستور چاپ در کمتر از 6 ثانیه اولین برگه را چاپ میکند. دارای درگاه USB و شبکه می باشد.قابلیت وای فای دارد، دارای نمایشگر 4خطی رنگی می باشد.
  • HP Laserjet Enterprise M525dn: از چاپگرهای پرطرفدار شرکتHP برای کار در حجم بالا است که دارای 3قابلیت کپی، اسکن و پرینت می باشد.ظرفیت سینی 500 برگه کاغذ و دارای قابلیت ADF با ظرفیت 50 برگه، حافظه‌ی 1 گیگ ، رزولوشن 1200*1200dpi و وسرعت 42 برگه در دقیقه ، دارای توان کار ماهیانه 75000 برگه در ماه ، دارای پورت Ethernet و پورت USB می باشد.

در این مقاله سعی کردیم شما را با ویژگی های مهم پرینتر هایی که برای کار در کافی نت مورد استفاده قرار می گیرند، آشنا کنیم. منتظر مقالات دیگر ما باشید و  ما را در وب سایت Panteaco.irهمراهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *