چاپگر, مقالات

بررسی معایب و مزایای پرینتر 1102 hp

اگر شما یک کاربر عادی هستید و برای رفع نیازهای روزانه‌ی خود ،قصدد خرید پرینتر تک رنگ را دارید که هم کارایی بالایی داشته باشد و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد،چاپگر مدل   1102 hp بهترین گزینه است.این مدل پرینتر تک کاره و کم حجم ،از کاتریج85A استفاده میکند که براحتی قابل شارژ است و قابلیت چاپ تا 18 برگه در دقیقه را دارد و بسیار مقرون به صرفه است.

ویژگی ها:پرینتر لیزری 1102 hp یک چاپگر تک رنگ و تک کاره است و به همین دلیل قیمت پایین تری نسبت به بقیه ی مدل ها دارد.این مدل دارای  عملکرد بسیار ساده ‌ای است و معمولا برای مصرف خانگی مورد استفاده قرار میگیرد.

طراحی:طراحی این دستگاه بسیار راحت و آسان است، وزن آن تقریبا 5کیلو گرمو تقریبا سبک است  و ابعادی در حدود34*23*19سانتی متردارد و درقسمت های مختلفی از میزکار شما قرار میگیرد و فضای زیادی اشغال نمیکند. سینی این دستگاه که در قسمت پایین قرار دارد قادر به نگهداری  150 برگه کاغذ است. قسمت خروجی دستگاه در بالا تعبیه شده و دارای یک سینی نگه دارنده میباشد تا از افتادن کاغذ چاپ شده جلوگیری شود. همچنینن دارای یک پورتUSB  برای اتصال به کامپیوتر یا لپتاپ میباشد.

کیفیت چاپ: در ایندستگاه کیفیت چاپ بسیار خوب و با دقت dpi 600*060 می باشد.نوع کاغذ قابل مصرف در این پرینترA4است.البتهاز کاغذ های کوچکتر نیز میتوان استفاده کرد.

مزایا و معایب:   

از مزایای این دستگاه میتوان به چاپ لیزری  dpi 600*060 ،سرعت نسبتا خوب،کم حجم بودن

وقیمت پایین قطعات مصرفی اشاره کرد و نیز معایب آن تک رنگ بودن،تک کاره بودن،عدم وجود

 پورت شبکه،عدم وجودWirelessوامکان اتصال بودن با کامپیوتر فقط با کابل Usb رامیتوان نام

 برد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *