مقالات, لپ تاپ - PC

پرکاربرد ترین نرم افزار ها در ویندوز

حتما بعد از نصب ویندوز متوجه میشوید که برای کار با سیستم یا لپ تاپ خود نیاز به نرم افزار های متفاوت دارید.در این مقاله سعی میکنیم تا شما را با مهم ترین و کاربردی ترین این نرم افزار ها آشنا کنیم:

Google chrome:

از مهمترین و کاربردی ترین برنامه ها در کامپیوتر مرور گر گوگل است که کاربران برای سرچ و جستجو در مورد موضوعات دلخواه از آن استفاده می کنند.

Fire fox:

برنامه ای مشابه گوگل و برای سرچ در موتور های جستجو گر است.در نظر داشته باشید که همیشه بیش از یک مرورگر نیاز دارید تا در صورت بروز اشکال درعملکرد هر یک،بتوانید از دیگری استفاده کنید.وهمچنین بعد از هربار آپدیت ویندوز،جدید ترین نسخه‌ی هر نرم افزار را نصب کنید تا نتایج سرچ در موتورهای جستجو گر را بهتر مشاهده نمایید.

office:

این نرم افزار در مواردی مثل نوشتن نامه های اداری یا ساختن فایل ها و مدیریت امور مالی کاربرد داردو در ویندوز های 7تا 11قابل نصب شدن است.

Antivirus:

یکی از ضروری ترین برنامه هایی که باید در ویندوز نصب گردد آنتی ویروس است.از آنجایی که هر کاربر بطور روزانه با سایت های مختلف در اینترنت سر و کار دارد و نرم افزار های مختلف را دانلود و نصب می کند و نیز بعلت اینکه گوشی و یا فلش مموری های مختلف را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل میکند،احتمال ویرووسی شدن سیستم شما بسیار بالا است.در دنیای امروزاهمیت امنیت اطلاعات بسیار مهم است و از این رو نصب آنتی ویرووس میتواند این امنیت را برای شما فراهم آورد.

KMPlayer:

از بهترین و قدیمی ترین نرم افزار های پخش ویدیو و موزیک،این برنامه استو از فرمت های OGM.AVI.VCD.MKV.DVD و… پشتیبانی می کند.

Photoshop:

با استفاده از این برنامه میتوانید تصویر و عکس ها را ویرایش کنید.

SKYPE :

نرم افزاری برای برقراری تماس های صوتی و تصویری است.این برنامه بصورت رایگان میباشد و زبانهای نختلف را برای برقراری تماس پشتیبانی میکند.

Microsoft Sticky note:

این برنامه متخص کسانی است که عادت به یادداشت کردن مطالب مهم برای جلوگیری از فراموش کردن آنها را دارند.با استفاده از آن می توانید این یادداشت ها را روی Desk top یا منوی Start قرار دهید.

Win RAR:

این برنامه نیز از کاربردی ترین برنامه ها است.این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما پشتیبان تهیه کند،سایز آنها را کاهش دهد،آنها را فشرده و کم حجم کند و یا برعکس از حالت فشرده خارج کند و آرشیو های جدیدی با فرمت های Zip و RAR ایجاد کند.

Word:

از محبوب ترین برنامه های قابل نصب در ویندوز است که به کمک آن میتوان کلیه‌ی کار های مربوط به نوشتن متون،فهرست بندی،حاشیه بندی و… را انجام داد.

Peint:

جزء نرم افزار های ویرایش عکس است و مشابه فتوشاپ ولی بسیار ساده تر عمل می کند.با کمک این نرم افزار میتوانید کارهای ابتدایی در ویرایش عکس ها انجام دهید.

در این متن سعی کردیم تا شما را با مهمترین و کاربردی ترین نرم افزار هایی که بعد از نصب ویندوز موتوانند به شما کمک کنند، بپردازیم .ما را در مقاله های بعدی شرکت پانته‌آ همراهی کنید.Panteaco.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *