چاپگر, لپ تاپ - PC

آشنایی و معرفی پرینتر Panasonic KX-MB1900

شرکت پاناسونیک بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات الکترونیکی و مخابراتی و تجهیزات و ماشین آلات اداری در جهان شناخته می شود.یکی از محصولات این شرکت پرینتر KX MB 1900 که یک چاپگر لیزری چند کاره است و برای دفاتر کوچک و منازل بسیار مناسب است. در این مقاله به معرفی و بررسی عملکرد این دستگاه می پردازیم.

مشخصات ظاهری:این پرینتر در ابعاد 420*432*305میلیمتر و وزن 13 کیلوگرم ،دارای طراحی نسبتا کم حجم و برای استفاده در منازل و دفاتر کوچک بسیار مناسب است.همچنبین دارای قابلیت چاپ دوروبرای عملکرد بهتر و دارای اسنکر می باشد.سینی کاغذ 250 برگی آن به شما کمک میکند تا بدون اینکه بخواهید بصورت مداوم آنرا پر کنید ،عملیات چاپ را در تعداد بالا برای شما انجام دهد.

سرعت چاپ در این چاپگر تا 24 صفحه در دقیقه و رزولوشن 600*600  dpi است.وضوح تصویر و جزییات آن در نامه های اداری و فاکتورها و اسناد بسیار بالا است.همچنین از انواع کاغذ در سایز های A4.A5.Letter…استفاده میکند.این دستگاه میتواند تا 99 کپی را بصورت همزمان و با  کیفیت عالی برای شما انجام دهد.

اسکنر این چاپگر با حداکثر وضوح 9600*9600 ِdpi مدارک و اسناد شما حتی بصورت رنگی و بطور همزمان اسکن میکند و در وقت و هزینه‌ی شما صرفه جویی می نماید.

پرینتر KX MB 1900 دارای قابلیت فکس با سرعت انتقال 4ثانیه برای هر صفحه میباشد و میتواند تا 150 صفحه را در حافظه‌ی خود ذخیره نماید.

در آخر پرینترKX MB 1900 یک پرینتر لیزری با کاربرد و کارایی بالا است که ارزش خرید زیادی دارد.کارکردن با آن بسیار ساده و راحت بوده و برای منازل و دفترهای کوچک اداری مناسب است. این پرینتر با قابلیت همزمان فکس،اسکن،پرینت و داشتن یک مودم داخلی Super G3  میتواند بعنوان یک دستگاه چند کاره برای شما مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *