شارژ کارتریج, چاپگر

انتخاب بهترین پرینتر لیزری سیاه و سفید

مشکلی که اکثرکاربران با آن روبرو هستند، این است که از بین تعداد زیاد پرینتر های موجود در بازار و تنوع زیاد در برند های مختلف مثل Hp-Canon-Brother- Panasonic و …کدام مدل و از چه برندی را انتخاب کنیم؟

متاسفانه گاهی مشاهده می شود که بعضی از همکاران بدلیل عدم آشنایی و یا اینکه خواهان سود بیشتری هستند، مبادرت به راهنمایی غیر کارشناسانه و حرفه‌ای نموده و موجب وارد شدن ضرر و زیان های احتمالی به کاربران میشوند.

راه حل چیست؟

اول: اینکه باید مصرف خود مشخص کنید، یعنی اگر تنها نیازمند یک چاپ ساده از کامپیوتر هستید، خرید یک پرینتر تک کاره یک رو یا دو رو را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر مصرف روزانه و ماهیانه‌ی شما بیشتر است و یا به امکاناتی بیشتر از یک چاپ ساده مثل: کپی، اسکن و…نیاز دارید، حتما پرینتر های چند کاره -که دارای فیدرروی دستگاه هستند- را انتخاب کنید.

دوم : بعد از در نظر گرفتن موارد بالا، باید برند و مدل مناسب با نیاز خود را شناسایی کنید که برای آگاهی در این مورد باید حتما از یک کارشناس با تجربه کمک بگیرید.

مثلا کارشناس باید علاوه بر در نظر گرفتن مصرف شما، اقدام به بررسی دستگاه یا دستگاههای پیشنهادی ازنظر خدمات پس از فروش و موجود بودن قطعات در بازار، نماید.

اخیرا توسط برند های معروف انواع مختلفی از پرینتر ها وارد بازار شده اند که علی رغم داشتن ظاهر زیبا و قیمت مناسب، در صورت خرید آنها، در آینده ای نزدیک مشکلات فراوانی برای شما ایجاد می شود. مثلا با وجود داشتن قیمت مناسب در هنگام خرید، هزینه‌ی شارژ و تعویض کاتریج در انها بسیار زیاد است که اصلا مقرون به صرفه نیست و تمامی ای ضرر و زیان ها متوجه خریدار می گردد

در این زمینه کارشناسان شرکت پانته آ آماده‌ی خدمت رسانی و راهنمایی شما کاربران عزیز می باشند.

با ما در مقاله های بعدی شرکت پانته آ همراه باشید.Panteaco.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *