ویدئو, شارژ کارتریج

آموزش تصویری شارژ کاتریج 78A

شارژ کاتریج 78A

مراحل شارژ کاتریج 78A

1- ابتدا پین های پلاستیکی دوطرف کاتریج را باز میکنیم تا دو قسمت کاتریج` از هم جدا شود.

2- وقتی دو طرف کاتریج جدا شد، میبینیم که یک قسمت مخزن ضایعات و پودر های سوخته‌ی کاتریج و طرف دیگر مخزن اصلی که تونر مصرفی کاتریج در آن ریخته میشود، می باشد.

3- ابتدا به سراغ مخزن ضایعات می رویم. در قدم اول پین فلزی درام را بوسیله‌ی پیچ گوشتی چهار سو جدا کرده، درام را با یک دستمال خشک تمیز می کنیم و در پوشش تیره رنگ- به دلیل اینکه در معرض نور نباشد – قرار می دهیم.

4- سپس فوم کاتریج را در می آوریم و آن را نیز با دستمال تمیز می کنیم و کنار می گذاریم.

5- در مرحله‌ی بعدی دو پیچ دو طرف بلید را باز میکنیم و بلید را به آرامی جدا میکنیم وابتدا با کمک دستمال مرطوب پودر های روی آن را پاک کرده، سپس با یک دستمال خشک آن را تمیز میکنیم. در این قسمت بهتر است کمی پودر بچه به قسمت لاستیکی بلید بزنیم.( برای بهتر و روان تر حرکت کردن قطعات روی همدیگر)

6- بعد از باز کردن بلید مخزن ضایعات کاتریج که در زیر آن قرار دارد را خالی میکنیم و در صورت داشتن دستگاه باد آن را کامل تمیز میکنیم.

7- در قدم بعدی بلید را سرجای خود قرار داده و دو پیچ آن را می بندیم.

8- فوم را با یک فشار کوچک در جای خود محکم می کنیم.

9- در این مرحله درام را در جای خود نمیگذاریم، چون تا تمام شدن مراحل کار در معرض نور قرار میگیرد و این کار را در آخرین مرحله انجام می دهیم.

10- درقدم بعدی قسمت مخزن اصلی کاتریج را بر میداریم ودر پوشی که خلاف جهت چرخ دنده ها قرار دارد را جدا می کنیم. میبینید که در زیر این قسمت درب مخزن پودر قرار دارد .میتوانید به آرامی ان را بردارید و پودر اصلی را از این قسمت در مخزن اصلی بریزید. روش دیگر این است که مگنت را به آرامی جدا کنید و از زیر مگنت پودر را کم کم در مخزن بریزید . سپس مگنت را در جای خود قرار دهید و در پوش اصلی را ببندید. چند بار مگنت را به کمک چرخ دنده‌ی کناری بچرخانید تا مطمئن شوید که به درستی در جای خود قرار گرفته است.

11- درام را در جای خود بگذارید وبه کمک پین فلزی آن را در جای خود محکم کنید.

12- دو قسمت کاتریج را روبروی هم قرار دهید. توجه کنید که چرخ دنده ها در دوقسمت باید حتما روبروی هم باشند.

13- سپس دو پین پلاستیکی را در جای خود قرار دهید تا دو طرف کاتریج در جای خود محکم شوند.

بدین ترتیب شارژ کاتریج 78a انجام میشود.

در این مقاله سعی کردیم تا شارژ کاتریج 78A را به صورت تصویری به شما آموزش دهیم. همکاران ما در شرکت پانته‌آ آماده‌ی پاسخگویی به شما در این زمینه هستند.

منتظر مقالات دیگر ما باشید و  ما را در وب سایت Panteaco.irهمراهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *